Söndagsbio!

Det är söndageftermiddag och idag har jag varit på maxi och köpt ett par sandaler som jag ska ha på jobbet. Imorgon startar det klockan sex och det bästa av allt är att det är min kompis som jag ska gå bredvid i tre dagar. ska bli himla kul! Jag ringde henne förut och frågade om hon ville gå på bio ikväll, så kvart i sex infinner vi oss på Sagabio, det var längesen jag var på bio så det är nog dags. Vi ska se Toy Story 3 i 3D, ska bli grymt kul!

Igår storstädade jag lägenheten vilket verkligen behövdes! Dammade, dammsög, skurade handfat och badkar, rensade bland papper och kvitton rensade i skafferiet, gjorde rent i kylskåpet, torkade köksfläkten m.m. Nu känns det bra att vakna, gå hemifrån och komma hem till ett rent och fint hem. Jag har även varit på promenad med Chucky i det fina vädret och väntar nu på att få cykla in till stan och träffa min kära vän.

Nu ska jag läsa en liten stund innan jag kilar iväg, ha en mysig söndagskväll!
Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0