WHEN THE SUN GOES DOWN

Gooodmorning! Sovit gott? Jag har haft en väldigt intressant dröm inatt med lite blandat innehåll.

Det första jag kommer ihåg är att det var en sexdröm om Gordon Ramsay, hur knäppt är inte det?! Det började med att jag hade danslektion och han var dansläraren (!?), någon subba var elak mot mig så jag gick, Gordon sprang efter och tröstade mig, gav mig en kyss och sen plötsligt låg vi i något mörkt rum. Sen var jag någon annanstans med mina gamla klasskamrater från estet-dans och vi var på någon färja och sen befann sig alla i något sopprum och Sven var snabb på att hoppa i ett av rören för att se hur långt det gick.

Igår gjorde jag allt för att vara ute i solen, medans jag satt i kö och hade 10 nummer före mig på Af så satte jag mig ute i solen och väntade, sedan var det raka vägen hem för att hämta Chucky-boy och möta Nathalie vid Willys, vi solade utanför medans hon handlade fika och sedan cyklade vi upp till henne och fikade i solen. Sedan tog vi en cykeltur med hundarna då dom fick springa bredvid och få motion... Dom kan verkligen springa dom små liven!

Väl hemma vid halv fem så rensade jag hos fiskarna och därefter kom en god vän på besök, vi kollade på fångarna på fortet och tog det lugnt. Idag har jag inte hunnit göra så mycket, jag tänkte ta min första cigg, göra mig iordning och ta en promenad eller kanske se om någon är intresserad av att följa med. Det är fint väder så måste väl passa på!



Jag vill åka utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0