25 April 2011

Vill starta dagens inlägg med att säga Grattis till min pappa som fyller år idag!

Hur mår ni i det fina vädret? Själv är jag utsedd till platschef på jobbet då chefen är på Mallorca hela veckan så jag sitter här på jobbet, inga gäster nu när det är så fint väder, men vi får väl hoppas att någon vill komma in och leka och fler som kanske vill köpa glass av oss!

Jag har haft en förvånansvärt bra påsk faktiskt, trodde jag skulle spendera största delen ensam hemma men så blev det inte. På påskaftonsmorgon var jag ledig för första gången på en vecka och jag ringde Sve och vi bestämde oss för att sätta på oss bikini och shorts, dra till Maxi och köpa massa gott och lägga oss och sola på hästabadet, så där spenderade vi ett antal timmar i solen och bläddrade i tidningar, hade tjejsnack och pratade Miami!



Runt fyra tiden drog vi hem till mig så jag fick duschat för jag var bjuden hem till Sves mamma på påskmiddag så runt halv sex tiden drog vi in till stan och åt påskmiddag, gud vilken middag! Dreglar bara av tanken, hihi! Det bjöds på Rosévin, vittvin, mat, jordgubbar och massa mer! Efter en stund kom även Nathalie och deltog och några timmar senare drog vi upp till Nathalie. Senare på kvällen myste jag hemma med annat sällskap.

Så det blev inte en sån dum påskafton i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0