6 April 2011

Hej alla ni som antagligen har gett upp med att kika in här eftersom ingenting händer här, men ska försöka skärpa mig. Har bara känt att det inte har funnits ett enda ämne att ta upp här.

I helgen hade jag en mycket sen inflyttningsfest, vi blev kanske 12-14 st och det blev livat! Mina goda vänner samlade, bra musik och skön stämning! Nästa fest ska fan ha ett planerat tema ;)

Idag är det 8 veckor och 5 dagar kvar innan vi drar från Sverigevädret till heta Miami, olala! Vi sitter nästan varje dag och tittar upp för att se flygplan på himlen och varje gång vi ser ett så inser vi att det snart är dags! Vi är iaf sjukt taggade och jag har inte riktigt förstått att jag ska åka än, hallå det är Miami vi snackar om!

Efter festen i helgen harjag mått skit.. bakfull på söndagen men det var förståligt men på det hade jag världens nackspärr tackvare några ovana dancemoves på festen, den höll iaf i sig 2-3 dagar och den värken ledde till illamående, ryggont, magont, yr och ja, allt som man kan ha! Det värsta är att allt detta har fortsatt och det är fan snart torsdag? Nackspärren är borta men har mått riktigt piss och på allt detta har jag självklart fått världens förkylning som kom idag. Orkar inte, har inte tid, vill inte!!!

Klockan är elva så det är nog snart dags att krypa till kojs, kanske inte somna med en gång men sätta på nåt på tv och prata i telefon <3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0