7 Augusti 2011 - Orkar inte

Denna veckan har varit en otroligt seg arbetsvecka och det kan vi tacka vädret för. Om det är strålande sol och varmt har vi antingen stängt eller så stänger vi tidigare än normalt. Och det får man ju inte reda på förräns dagen kommer och man får liksom glo på himlen för att försöka bedömma hur ens arbetsdag blir, chefen är bortrest så det är liksom jag som är platschef och det är svårt att avgöra vad som är bäst.

Idag är det söndag och det är skönt, sitter visserligen på jobbet nu med världens mensvärk och illamående så det sista jag vill höra just nu är skrikande barn och folk som ska ha sitt jäkla kaffe eller sin latte. Blä!
Slutar 17.15 och då blir det hem att lägga sig och vila stackars magen, hoppas det spöregnar då så blir mysfaktorn lite högre :)

Vi har fullt hus här idag, återigen p.g.a vädret! Jag hoppas det kan bli mindre och mindre så jag kan börja städa så det är klart tills jag ska gå, hade varit skönt. Vad har ni hittat på i helgen? Jag är så avunsjuk på er som jobbar mån-fre och är lediga på helgerna, ni vet inte hur bra ni har det!

Snart ska jag ut till Isabel och hjälpa henne, hör kaffemaskinen som drar igång hela tiden och ringklockan som gästerna plingar med, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0