Hälsningar från sjukstugan!

Hej alla friska och glada där ute!

Läget? Många av er har säkert haft en superhelg med vännerna, familjen, kanske lite ugång med dans och drinkar?
Jag däremot har legat i min säng och haft Marathon och drogat nässpray, och inte nog med det så kom den jobbigaste hostan ever som jag trodde jag kunde klara mig ifrån. Ni vet när det blir sådär riktigt torrt i halsen och det fastnar en massa slem och när man hostar låter det som ett trumslag och lungorna flyger nästan ut. Inte okej!

Igår var det lördag och jag blev så sjukt trött på att bara ligga, så jag och Chucky tog oss en långpromenad vid nio men när vi hade gått en bit ville jag gå ännu längre så jag ringde Sve och hon hakade på och det slutade med att vi gick hur långt som helst runt halva stan och var hemma klockan tolv. Min vovve var ganska utmattad när vi kom hem, skönt! :)

Just nu sitter jag och glor på SYTYCD <3 kärlek! Samtidigt sitter jag och drömmer mig bort till hösten. Alla fina höstkläder man kan ta på sig och en sak jag saknar mest är mina Uggs!!! Har ett par favoriter som dessvärre gick sönder i vintras men har ett oanvänt par som är lite ljusare i färgen, gilla! Poncho, stickade tröjor, stora halsdukar, mysiga mössor och UGGS! Mmm!



Btw, jag ska FLYTTA!!!....Igen^^ Jag ska flytta till ett område jag har velat bo i hur länge som helst! En 2a som är 55kvm, 3 kvm större än vad jag har nu men den känns större för den har lite bättre planlösning. Ljus och trevlig, tapeter från 2010, balkong och det som ingår i hyran är vatten, värme och kanaler (Bredband trodde jag också ingick men tydligen inte, men ska ändå unna mig ett snabbt och bra internet:) Jag får även både vindsförråd, källarförråd och två tvättstugor att tvätta i. Jag har även gott om garderober i lägenheten. Allt detta för 3076 kr i månaden, helt okej kan ju jag tycka! Men där stannar jag nog ett tag, nu får det vara nog för ett tag, haha!

Jag sitter och funderar på om jag ska bege mig till affären, jag har inget att äta här hemma och det är ganska viktigt när man är sjuk, då är man rastlös och sitter gärna och tuggar på något framför tvn, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0