8 Februari 2011!

Inga direkt roliga rubriker nu för tiden men lusten och inspirationen måste ju finnas, eller? :)

Haft en bra helg/start på veckan? Jag har jobbat ons-sön och har nu haft mina 2 lediga dagar och imorgon börjar jag inte förrän 16.30 så är så gott som ledig imorgon också. Jag har äntligen tagit tummen ur röven och packat upp det sista ut mina lådor så nu kan man se den där väggen som blivit gömd.

Idag har varit en ganska fullspäckad dag, vakna vid halv nio imorse och tog ut lilleman och sen somnade vi om och vakna vid tolv, då tog vi en lugn frukost framför tvn och därefter kom Nathalie och Nani förbi, Chuckys blivande fru! Efter en stund kom mami förbi med kärleksmums så det blev fika och efter det åkte jag och Nathalie till Noltorps fotbollsplan och lät hundarna springa lösa för första gången på månader, jisses vilken energi dom hade! Vi blev kvar där en stund innan vi drog och handlade på Maxi och sen drog vi upp till Nathalie för lite macka och klädombyte för sen var det dags att möta Sve på Hälso och träna Box, jag har verkligen klena armar! Ben och mage är mer min starka sida ;)

Nu har jag slappat framför tvn ända sen jag kom hem och börjar bli väldigt seg och rastlös. Tittar på Americas got talent, en del berör en så man fäller en tår och andra ger en några goda skratt, en go blandning!

Nu blir det väl en sista runda ute med lillen sen kyper vi nog ner i sängen, den ropar på mig förstår ni!
Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0