Miss Clean.

Hej på er!

Det är torsdagkväll och jag sitter här stolt över mig själv. Jobbade idag 9.30-13.00 och då gick jag in på ÖB för att köpa lite toa och hushållspapper och sen åkte jag hem och startade min storstädning. Började med disken, sen tänkte jag bege mig på att spika och borra upp saker som har legat och tagit plats hur länge som helst så nu är det lite pyntat på väggarna. Vem behöver en man egentligen? ;)

Efter det startade jag med att damma, dammsuga och skura golven, skurade toaletten, tvättade rent köksfläkten, rensade hos fisken, bytte sängkläder och sen unnade jag faktiskt mig själv lite mat:) Nu luktar det nystädat och sitter i soffan framför Simpsons - The Movie.

Jag tänkte bege mig in på steg nr.3 på listan:

Dag 01 - Om Mig
Dag 02 – Vem ser jag upp till?
Dag 03 – Min syn på kärlek/första kärleken
Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?
Dag 05 – Det här är jag bra på
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Mina ambitioner
Dag 11 – Min uppväxt
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Det här saknar jag
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Det här upprör mig
Dag 17 – Det här får mig att må bättre
Dag 18 – Det här får mig att gråta
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Min favoritplats
Dag 21 – Mina rädslor

Min syn på kärleken/första kärleken:

Jag är en av dom personerna som är kär i kärleken. Enligt mig är det kärlek som får jorden att Inte gå under.
Folk kan tycka att kärlek är överksattat men det är snarare dom som underksattar den, för dom tänker inte på vad kärleken egentligen har räddat, hur många människor som överlevt tackvare den och som lever på bara kärlek. Jag älskar att vara kär, det gör mig glad, sprallig, får svårt att koncentrera mig på annat (på ett bra sätt), man skiner innefrån och det är som att leva på ett litet rosa moln utan problem. Man behöver inte vara kär i en person, man kan vara kär i en låt som betyder allt för en och som hjälper en genom svåra tider, man kan vara kär i en Idol, man kan vara kär i ett ställe som ger en sinnesro och värdefulla minnen osv.

Min första kärlek var ju självklart en Idol och ni vet redan vem det är. Självklart har jag en Riktig första kärlek också men har nämligen flera sådana för jag har haft fler kärlekar i livet och dom alla har gett mig rikligt med kärlek men på olika sätt:) Jag är glad att jag har fått uppleva dom, man lär sig efter varje förhållande, både bra och dåligt och man lär sig definitivt mycket om sig själv.

Så mycket mer än så har jag inte att säga, men glöm aldrig att visa era vänner, bekanta, familj och partners eran kärlek till dom, för en vacker dag kan det vara försent och då kan det finnas saker som du ångrar innerligt att du aldrig fick sagt så ta aldrig era nära och kära för givet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0