What Do I Want

Bloggvärlden har fått ligga åt sidan ett tag, har jobbat fruktansvärt och ovanligt mycket och är slutkörd. Denna lördag och söndag har varit mina två första lediga dagar sen tisdagen förra veckan så försöker bara att gilla läget och ta det så lugnt jag bara kan, men tyvärr vill min hjärna inte vila.

En massa tankar som cirkulerar i huvudet och vill gärna fortsätta så, jag har ingen sinnesro just nu. Vet inte om jag tänker för mycket framåt eller så, men just nu vet jag inte vad som är bra, dåligt, enklast, svårast eller skönast för mig. För jag tänker på allt annat förutom mig själv och det är svårt att inte göra det. Jag vet vad jag vill, men samtidigt vet jag att det inte är den enklaste vägen men det skulle bli den vägen som skulle göra mig glad, bara om det gick igenom. Jag vet inte hur jag ska göra för att lösa saker och ting för det men det löser sig alltid, eller?

Just nu vill jag bara försvinna tusentalsmil härifrån med dom bästa vännerna jag har and have the time of my life! Skapa minnen, få skratta, dansa, uppleva, träffa människor, lära känna mig själv på nytt och ta hand om mig själv och mina vänner. För det har vi alla tre förtjänat <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0