24 Januari 2011

Var sååå nära på att skriva 2010 i rubriken men kom på mig själv i sista sekund^^ Hur mår ni alla? Jag mår priiima idag för idag har hänt något otroligt som jag inte riktigt har förstått själv än (Berättar i ett senare inlägg)

Idag har jag spenderat hela dagen med Nathalie och Sve, mina hjärtan. Vi har planerat det som jag ska berätta om senare och vi har åkt lite bil, fjantat oss till musik och busat med vovvarna. Har äntligen gått min tvbox så nu har jag alla kanaler igen, min goda vän Johan hjälpte mig och tog samtidigt några cigg med mig och nu väntar jag på mina hjärtan som ska komma hit och äta middag och dricka vin för att fira :)

I fredags så solade jag med Sarah och efter det bokade jag danssalen på Kabom för att få ur mig lite energi och tankar. Svettig och röd as usual men det hör till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0