25 Januari 2011

Hej på er! (Med Judith ton)

Hur mår ni idag? Jag vaknade upp bredvid Nathalie, båda trötta som små nyfödda^^ Vi har tagit det lugnt denna morgonen, vi gjorde en supergod frukost med mackor, varm oboy och varma kanelbullar, lite hårda men goda!
När vi vaknade imorse hörde jag Nathalie i köket: Åååhh neeej...helvete! Det har alltså snöat IGEN, jag blir så trött och det fick oss att försöka drömma oss bort till Miami ännu mer, men det är svårt därför nu känns det mycket längre bort än igår.

Nu har iaf Nathalie åkt hem till en av sina vovvar och jag har ringt ang lite ärenden och nu ska jag sätta igång dammsugaren tänkte jag och köra ett rejs här hemma, ska nog ta och byta sängkläder också då dom har lite blodfläckar efter att Chucky blödde lite efter att ha varit ute på hala isen efter att jag klippt hans klor, så han måste ha rivit upp något :/ Stackarn.

Snart kommer mamma hit och ikväll ska jag prova på att träna Box med Nathalie och Sve, ska bli roligt faktiskt! Har aldrig testat på det men jag tror det kan vara en bra träningsmetod för mig just nu.

Ha en bra dag allihopa!


Mys med Emma i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0