28 Januari 2011

Godkväll!

Jag är HELT slut, i kropp och sinne! Har jobbat 12-19.15 och det har varit ganska mycket att göra, efter jobbet fick jag stressa som tusan med att åka hem och hämta datorn, sen åka till Maxi och handlat cigg för jag hade inte rökt sen kl halv tolv idag så mitt humör och temperament var på max! Och nu sitter jag hemma hos min vän Sarah som är på Stures och bowlar och dricker öl och unnar sig en utekväll med vännerna medans jag tar hand om Gabriel!
Är så jäkla trött men kan lika gärna sitta här och slöa liksom!

Lördag och söndag är jag ledig och det är såå skönt, jag jobbar tre helger i månaden och är ledig EN. Måste ta upp det med min chef tror jag för jag känner att det inte riktigt funkar, man har ju ett liv också liksom. Skulle gärna vilja jobba varannan helg istället.

Och för att klaga lite mer så dööör jag snart av smärtan i min fot, jag tror jag tappade hårfönen eller plattången rätt på foten idag så den verkar gott nu, AJ!



Nu ska jag springa till köket och se vad som finns att smaska på :) Eller springa kanske är dumt med tanke på min fot men kan iaf glida dit ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0