Blondie vs. Brunett

Har funderat ett tag att färga mitt hår brunt, vill ha en drastisk förändring hos mig själv och jag har varit blond i hela mitt liv så varför inte testa? Har ju varit nyfiken i flera år på hur det skulle vara att inte bli kallad blond och dum ;)

Min vän Emma som är utbildad frisör skulle ha toppat mitt hår för flera månader sen men jobb har kommit emellan för oss båda och på Facebook såg jag att hon skulle göra något slags intagningstest så hon behövde en manlig och en kvinnlig modell, många svarade men idag ringde hon upp mig och ville ha med mig, plus att jag blev galen av allas inlägg och sa att jag stod faktiskt först i kön så imorgon vid fyra kommer Emma att toppa mitt hår några cm, klippa upp det och göra bruna slingor för att sedan färga det ordentligt brunt. Ska bli så himla spännande!


Blondie!

brunett!

Mitt mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0