DREAMING OF MIAMI

Hej allihopa!

Har ni haft en bra onsdag? Min har varit helt okej, min hjärna har varit lite efter idag. Sov ändå rätt många timmar inatt men vaknade titt som tätt och det ger en inte bättre sömn tror jag! Idag har jag och Chucky gosat, jag har sorterat bland alla mina papper och satt dom i en pärm och idag fick jag mitt efterlängtade skal från skal-man.se ett bra skal för baksidan gjort av silikon eller nåt som gör den mer hållbar om man tappar den osv. Man fick ett skydd för framsidan gratis och frakten är gratis, allt detta för 179 kr :) Mycket nöjd!

Började jobba kl 15 men kom dit en halvtimma tidigare då jag var tvungen att reda ut några siffror. Alex hämtade mig på jobbet och då åkte vi hem till mig, han satte upp tvn på väggen i sovrummet, satte upp en klocka och borrade hål i min tv-bänk så nu är alla sladdar bak och inte hänger fram sådär tråkigt. Medans han gjorde det lagade jag supergod mat, min Sarahs special köttfärs och makaroner :) sen kollade vi en stund på Dum och dummare!

Nu ligger jag och Chucky i sängen, ganska så sega och slöa och glor på Bruce den allsmäktige! Imorgon ska jag jobba 9.30-17.00, har verkligen inga krafter för det just nu men the money must go in!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0