MIAMI BABY!

Nu till the big surprise! Det jag, Nathalie och Sve har kämpat med hela dagen är att få bokat en resa till Miami! Det krånglade först men sen löste det sig och när vi fick bekräftelsen och biljetten via mail tittade vi bara på varann och kunde inte riktigt förstå vart tusan vi skulle åka. Efter en stund blev vi så hysteriskt galna så vi hittade första bästa låten på Spotify som hette "Miami" och det blev Will Smiths låt "Miami" vilket inte var igår man hörde direkt.

Kan ni förstå, Miami?! Dit ingen annan åker och folk tror att det kostar skjortan att åka dit, men vi hittade billigt flyg och sjukt billig och fräscht hostel precis vid Santa Barbara beach och där ingår frukost, sängkläder, handdukar m.m. Dessutom har dom bar med happy hour där man får gratis drinkar och ja, allt verkar fräsch och trevligt! Nu sitter jag och mailar Miami Ink för vi ska definitivt tatuera oss där och jag har redan bestämt vad och var jag ska tatuera!

Så nu när tjejerna kommer ska vi äta middag, dricka vin, planera och drömma oss bort till 33 graders värme och massa badande, solande och festande^^



6 Juni - 21 Juni, hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0