Your Girl Is Back!

Hej alla glada! Nu är jag tillbaka efter över en månads tid. Flyttade ju den 15e December och har sedan dess bara haft mitt internet på mobilen. Men IDAG fick jag mitt mobila bredband och det går däremot mycket snabbare än det jag hade i den gamla lägenheten. Idag har jag även beställt kanaler så snart kan jag även titta på annat än 1an, 2an, 4an och 6an (:

Hur har ni haft det i vinterkylan? För mig har det varit väldigt mycket att göra, mycket jobb, fix med lägenheten, shoppa möbler och annat som behövts, massa telefonsamtal hit och dit och såklart försökt spendera tid med mina vänner. Det har varit svårt men det är väl acceptabelt hoppas jag?

Idag har jag jobbat 11-14 och efter det har jag och mamma grejat här hemma och nu ikväll har jag varit och handlat på Maxi och kom nyss hem. Chucky ligger och biter på sin favoritboll och jag ligger här i sängen framför älskade Vänner i väntan på potatisgratängen som står i ugnen.

Om ni undrar något så kan ni hojta här eller skicka iväg ett mess, alltid kul att få ;)


P.s detta är inte mitt sovrum utan en bild tagem från google.
Men denna texten har jag beställt från min bror som gör såna här på sitt jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0