18 Juli 2011

Hej alla glada...och ledsna såklart!

Hur mår ni? Jag märker att i alla fall att sommaren börjar nå sitt slut, det är slut på dom där ovanligt varma och soliga dagarna. Nu har dom istället blivit ersatta av gråa och regniga dagar, men jag tycker faktiskt om sådana dagar så för mig kvittar det egentligen. Sommaren hade inte behövt ta slut SÅ fort i alla fall.

Vad gör ni idag? Klockan är visserkligen bara lite över elva. Idag är det min första lediga dag sen förra helgen så jag har sovit ut fram tills Nathalie ringde och väckte mig lite halvt, haha! Men jag har redan hunnit fixa med papper, telefonsamtal och gjort några brev redo att postas. Snart ska jag hoppa in i duschen och se till att vara klar om ett par timmar då min hoppetossa hämtar upp mig, ska vara med mina favoriter idag! Dom är faktiskt dom enda personerna som gör mig glad inifrån och ut just nu, mitt livs kärlekar <3

Det blir att Nathalie ska klippa och färga Sves hår, för mig blir det bara att toppa lite. Färgade själv i fredags nämligen. Sedan blir det väl att vi gör det vi gör bäst: Äta mat! Kanske se någon film och mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0