27 Juli 2011 - Grattis Mamma!

Vill först och främst ge min mamma ett Stort grattis på hennes födelsedag, hon har varit borta i Ullared med några vänner sen igårmorse men kommer hem ikväll så får ge henne en kram då! :)

Hur mår ni annars? Jag har en sån där krypande huvudvärk p.g.a detta jävla väder som vi har! Från sol till molnigt, från molnigt till sol, från sol till ösregn osv. Det ger mig en sån där huvudvärk som man tror ska explodera ut vilken sekund som helst, men icke då. Den vill bara ligga där och irritera!

Har i alla fall varit ledig fre-tis vilket både var skönt och rastlöst. Sängen har varit min bästa vän dom senaste dagarna och det har varit film efter film, låter kanske som No life men det är faktiskt precis så man ska göra när man absolut inte har något att göra. Räkningar + hyra är betalda, all pappersarbete är gjort, städning, diskning etc. Vad ska man då göra? Vädret har man ju som sagt inte kunnat lita på så det har ju inte kunnat bli en spontan tripp till någon strand eller en promenad eller något liknande.

I helgen var i alla fall jag i Göteborg, jag åkte och hälsade på min pappa och hans fruga Anne-Lie. Vi tog det bara lugnt hemma hos dom på deras stekheta balkong, där man även blev serverad en Gin&Tonic. Efter det blev det god mat och sedan en powernap innan jag tog bussen in till stan och mötte upp tjejerna. Vi hittade en uteservering där vi tog ett glas vitt och efter ett par timmar sprang vi till Gretas i ösregn där det blev fler drinkar och dans. Kvällen slutade väldigt bra och mysigt! <3



Jag trodde inte att jag skulle säga detta faktiskt, men jag saknar Miami!
Trots deras 40 grader och kvavhet, det ytliga folket, dom gnisslande våningsängarna
och dom 18% man Måste betala i dricks på retauranger^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0