Nya H&M-Katalogen, Chips och Family Guy

Godkväll på er!

Hur har eran vecka varit? Min har varit så bra så, har fått vila upp mig efter mycket jobb men idag var det dags igen i några timmar, imorgon skulle jag egentligen jobbat 2,5 timma men så ringde chefen och ville ha mig från öppning till stägning, det tackar och bugar man för och sedan är man ledig fre-tis, underbart!

I helgen blir det utgång i Göteborg med mina tjejer, ska bli fantastiskt kul! Vi tre har partat i Miami men aldrig i Göteborg tillsammans? Haha! Innan det ska jag hälsa på pappa och Anne.-lie, vi ska åka och hälsa på farmor!

Klockan är halv nio och jag sitter här med ett rör med chips med H&M katalogen redo i knät och har Family guy i bakgrunden, varför är det programmet förbjudet i vissa länder? Det är ju humor, haha :D

Nu ska jag luta mig tillbaks och njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0