1 Mars - Man trodde våren var här men så snöar det?

Jag förstår inte hur vädergudarna fungerar alltså, när jag och Nathalie satt för en timma sedan och åt frukost så ser man miljarders miljarder snöflingor falla ner? Förstår ingenting, men nu har det iaf slutat snöa och nu är det bara grått och tråkigt.

Hur har eran helg och början av veckan varit? Jag är ledig nu mån, tis och ons så jag passar på att vara med mina älskade vänner, min vovve och kanske städa lite och koppla av framför bra tvprogram. Sent igårkväll kom Nathalie, vi satt fastklistrade i soffan framför Oscarsgalan och efter det gick vi och la oss och hade Förhäxad maraton :)

Nu har hon kilat hem så jag tänkte dra över med dammsugaren och sen hoppa in i duschen, ser ut som ett lortigt troll! Sen ska jag åka och storhandla med en vän och ikväll blir det träning, gym och poweryoga!

Ha en fortsatt trevlig tisdag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0