12 Maj 2011 - 25 dagar kvar till Paradiset!

Hola Amigos!

Hur mår ni? Själv mår jag bra, det är upp och ner från dag till dag beroende på hur mycket måsten man måste göra hela tiden så det känns som att varje gång man sätter sig och kopplar av så är det som en röst som säger: Varför sitter du här när du har en massa annat att göra?

Lite jobbigt när tankarna går så men man får helt enkelt unna sig den tiden och tillåta sig själv att koppla av och ladda batterierna. Idag är det bara 25 dagar kvar innan vin drar iväg! Fattar ni?! Det var inte längesen vi satt ute en onsdagsnatt och rökte och tittade upp på flygplan och tänkte att det bara var 9 veckor kvar! Inatt sov Nathalie över hos mig och vi låg i sängen med en varsin dator i knäet och skrev packningslista!

Har fixat resväska, pass och ID, ringt mitt försäkringsbolag och allt som ska ordnas innan, nu är det bara lite småsaker kvar som ska fixas när det närmar sig ordentligt!

Ikväll har jag suttit på trappan med Baby Sve, tagit en glass och tjötat! Tog med mig en hyrfilm hem som jag ska tvinga mamma att se, hon är inte förtjust i skräck^^ Jag har precis blivit bjuden på tomat och mozarella med oregano på av mor min och snart är det dags för fruktsallad!


Drömmer mig bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0