25 Maj 2011 - Löning och 12 dagar kvar till paradiset!

Hej hopp lingonsnopp!

Alla mår bra? Jag mår bra i allafall, eller så bra som jag kan må just nu. Oroligt mycket i skallen och saker som ska göras hit och dit, men på något sätt får jag ihop vardagen, dag för dag!

Vi har under hela veckan varit oroliga över att askan ska påverka våran resa, men nu börjar våra nerver lugna sig då vi följt askan med varenda rörelse, den kraftiga vinden har hjälpt till så att den nog hinner försvinna tills vi ska åka, tur att det i alla fall är lite mindre än 2 veckor kvar så det blir fritt fram att åka upp i luften, puh!

Jag har inte riktigt fått gjort och fixat allt inför resan så imorgon när jag är ledig ska jag gå igenom allt, vad jag har missat eller glömt att köpa så slipper man gå runt och göra allt i sista minuten, sån tur är att det bara är småsaker som att köpa en deodorant, köpa ut nya mini-piller, packa, tvätta upp allt som ska med, växla pengar m.m

Det är STORM ute just nu, i mina tankar går det: FORTSÄTT BLÅÅS, BLÅS BORT SKITEN! Så för mig kvittar det, kan bara vara jobbigt när man ska ut och ta en cigg eller gå ut med vovven eller när man ska cykla till jobbet. Kan ju lika gärna ställa sig ute och flyga bort till jobbet, haha!

Idag sov jag ut ordentligt, klockan 11 ringde min ena Miami babe och väckte mig sedan gick jag upp för lite frukost och mys med vovven sedan tränade jag här hemma i 1,5 timma, efter det blev det att diska upp berget av disk och sen en kall dusch och en god middag. Nu är det bara att ta på mig kläder och sedan dra till jobbet vid 17.


I miss dancing that it hurts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0