6 Maj 2011

Detta innebär att det bara är 1 månad kvar innan vi sitter på ett plan mot Miami med en varsin drink i näven och skålar!! Eller så blir det tvärtom att vi sitter i mysbyxor, glor på varsin tv och sover på varandra, haha! Nä men fan vad kul det ska bli, nu börjar jag få lite resfeber alltså, undrar hur jag blir när det bara är några dagar kvar!
På måndag är det 4 veckor och jag måste nog redan nu börja tänka på att skriva en packningslista :) Passet är i alla fall fixat så det är skönt att slippa tänka på det!

Hur är allt med er annars? Själv har jag varit ledig sen i söndags och dagarna har gått åt att sova, vara med mina två bästisar och umgås med mamma <3 Nu jobbar jag lördag-söndag och på söndagkväll ska jag och tjejerna ha en galen tjejkväll, vad den kommer innehålla är hemligt ^^

Nu inväntar jag fredagsmys med en vän, vi ska se på Trassel! Sjukt bra film med hög mysfaktor!
Ha en underbar fredag, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0