Flickan Från Ovan

Hej!

Det är lördag och det känns skönt, inte bara för att jag är ledig utan för att då har man inga måsten på sig. Man kan bara chilla och se vart dagen tar en!

Har suttit i soffan iprincip hela morgonen och fastnade framför filmen "Flickan från ovan" som var på Canal+. Har sett den 1 gång innan och jag har suttit här nu och lipat mig igenom filmen, så hemskt att barn råkar ut för såna hemska saker och stöter på sjuka människor. Usch!

Om något annat, snart kommer Sarah förbi och vi ska åka iväg med hundarna och släppa dom lösa så dom kan springa av sig lite, jag står bara och njuter av att se Chucky springa det fortaste han kan, med öppen mun och flåsa med tungan ut vilket är väldigt ovanligt att se på honom^^

Senare om vädret tillåter ska jag grilla med mina tjejer, blir det inte så hittar vi på något annat helt enkelt :)

Vad ska ni göra denna helg?

Kram på er.


Jag och tjejerna rökte vattenpipa för ett par veckor sen, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0