19 September 2011 - In my One Piece.

Hej bloggen! <3

Har ni haft en bra helg? Jag har haft en magkittlande helg då jag blev 22 igår (söndag) så jag firades i både lördags och söndags, jag är så glad och tacksam för att jag har dom vännerna jag har! Jag tänker ägna lite tid åt att göra ett helt eget inlägg åt helgens stunder och berätta allt med både text och bilder.

Idag är det måndag och det känns inte som att jag bara har roat mig, det känns som att jag har varit uppe 24/7 och arbetat med något fysiskt påfrestande för jag är HELT SLUT! Jag är så himla trött och på det så har jag drömt minst 3 olika drömmar inatt och dom var både obehagliga och konstiga så har nog inte fått en ordentlig sömn. Men förhoppningsvis har jag bearbetat det jag var tvungen att bearbeta (För det är väl genom drömmar man bearbetar saker?)

Jag sitter här i min One Piece som jag fick utav min kära mamma i födelsedagspresent, hon köpte den i Turkiet!
Senare i eftermiddag ska jag åka iväg och kika på ett barbord för det nya köket, köket i den nya lägenheten är mindre än det jag har nu så mitt stora feta bord får inte plats, men jag tänker inte göra mig av med det eller kasta upp det på vinden, det ska nämligen bli ett matsalsbord som jag ska ha i vardagsrummet då mitt vardagsrum är rätt så stort och avlångt, blir nog prima får vi hoppas!



Min älskade fina vovve blev självklart dålig i lördags då jag var i
en stressig situation, han fick mask i magen och gned rumpan överallt.
Han gjorde det så mycket att han var alldeles röd och jättesvullen i rumpan
och tjöt och skrek när man nuddade honom. Vi har duschat honom, gett honom
avmaskningsmedel och en massa mat och kärlek så vi får hoppas att han blir bättre snart.
Dock är han väldigt trött, vill gärna inte gå ut och han har blivit väldigt mager då han knappt vill äta.
Min lilla kille får inte må dåligt helt enkelt, inte okej!

Skön One piece!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0