En shoppingdag med mammsen följes utav en soffkväll!

Hej bloggen! ♥

Hur har ni det i eftermiddags/kvälls regnrusket? Under dagen har det ju varit sol och fint men på eftermiddagen var det som att gud grät däruppe!? Utöver det har jag i alla fall haft en väldigt mysig dag med mamma. Vi tog en spontan biltrip till Partille för att kika runt på Rusta och för att köpa dom 2 mattorna jag kikade på på internet. Jag fick även med mig en stooor hundsäng till Chuckyboy samt en vattenskål, två små vita vägghyllor som man antingen kan ställa ramar på eller ha värmeljus på och så blev det en halvstor resväska med ett ordentligt handtag så man bara drar med sig väskan efter sig. Dessutom var den LILA!

Sedan åkte vi förbi Jula på hemvägen och därinne blev det lite mindre inköp som en supersöt vintermössa, en liten datamus som är täckt med rosa och vita diamanter och sen hittade vi en slags avlång förvaringsburk med en Chihuahuavalp på som är menat att man ska ha hundmat i, så himla söt!

Jag ska berätta en kul grej som hände inne på Rusta. På mattornas alla kanter var det en defekt så vi fick 15% rabatt var på mattorna, i kassan så frågar han mig om priserna på mattorna och då sa jag priserna, men han verkade inte höra att jag sa två olika priser (Eftersom det var två olika mått men likadana) för sen när jag läste på kvittot så såg jag att kassören hade tryckt in priset för den minsta på Båda mattorna, så det plus rabatten så sparade jag 450 kr :D Haha!

När vi kom tillbaks till Alingsås kikade vi även in på Blomsterlandet men hittade inget som föll oss i smaken så vi åkte hemåt. Nu tvättar mamma så jag chillar i soffan framför Idol och fantiserar om mitt kommande inredningsprojekt: Min nya Lya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0