Packing all day long!

Godkväll bloggen! Allt bra? Här är det bra, men det är lite mycket i huvudet just nu och det lär det vara dom kommande dagarna. Idag startade jag med packningen inför flytten och har fått mycket gjort. Mina grabbar kom vid sex och skruva isär min bokhylla och bad dom även ta ner lite annat som inte är kvinnogöra ;) Sedan bjöd jag dom på middag som tack för hjälpen :) Jag har fått mycket nerpackat, nu hoppas jag bara det blir en snabb och smärtfri flytt jämfört med sist! Nu ligger jag i sängen och mobilbloggar vilket jag haft problem med innan då mobilen inte gjorde vad jag ville men nu kom tekniska Sarah fram serru! Har suttit i telefon med underbara Madde en stund och nu ska det bli riktigt gott att nana kudde! :) Nu ska jag sova och jag hoppas att jag kommer drömma något kul :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0