Skrattattack + hosta = No good!

Godmorgon!

En bra start på denna veckan har man ju fått. Har pratat med syster i telefon (Nathalie) och hon gav mig en rad av höga skratt! Hon började läsa min inbjudan till min Burlesque fest som är ni i helgen, men hon läste upp den på alla möjliga roliga sätt med en massa olika dialekter. Falsett, gubbröst, skånska och allt man kan komma på. sen läste vi folkets kommentarer tillsammans, jag var en person och hon var en annan så det blev en ganska rolig dialog kan jag säga, haha! Dock blev det jobbigt efter en stund då vi båda började hosta upp lungorna.

Sitter här med min shake och ska snart försöka göra mig iordning lite smått för att åka till stan på några ärenden. Efter det ska jag och syster 2 gå och sola (Sve) och efter det ska jag hem och sedan blir det en promenad med Sarah och hundarna :)

Hur har eran vecka varit? Jag har jobbat tors-sön och min mamma åkte till Turkiet i fredags, hon förtjänar det så mycket!<3 Hon har det i alla fall jättebra och jag hoppas hon vilar upp sig så mycket hon kan.

Är ni hungriga? Jag kan läska er lite med denna bilden från i Lördags då jag och Sve hade tacoskväll framför 3 goa filmer.



Har även en hälsning från mannen i huset:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0