Om detta var en bra onsdag? Äh, jotack!

Det får bli ett långt inlägg istället för flera mindre idag. Jag tog bussen hem i förmiddags och äntligen fick jag komma hem och träna, det blev ett pass på 1,5 timme ungefär, fick bli en go men snabb lunch kl 14 och sen fick jag hoppa in i duschen för jag skulle träffa Karin vid först kvart över tre, sen blev det halv fyra, sen kvart i fyra men sen bestämde vi fyra för jag hann inte med, haha. Vi gick först till Gina för jag letade efter de 2 klänningarna jag skrev om här, hittade dock bara den blåa och den var jag osäker på, väntar tills jag har provat den andra. Men hittade iaf mina jeans i rätt storlek så dom ska jag hämta imorgon!  

Sen tog vi världens mysigaste middag på Taste it, vet inte vad den där maten heter men gott var det iaf, och självklart en fruktsmoothie! Vi blev förtjusta i varandras så vi delade på båda. Satt där i typ 1,5 timme och pratade om så himla många ämnen, allt från familj, vänner, London, resa, pengar.. sen stängde dom. Vi åkte hem i kylan och nu har jag suttit här sen typ sju och chattat med så himla mysiga människor, fast det känns som att det är dags att ge sig bort till sängen kanske? Jag ska faktiskt till skolan imorgon, läskigt nog. Jag ska dansa med dans 3orna i 2,5 timmar och det ska bli så roligt, kommer säkert gråta lite på toan för mig själv av saknad. Efter dansen blir det t.o.m simning med Elin, mucho training!^^

 
Träna är livet!                                           MAT är också livet!

 
Att äta på stan är livet!            Speciellt med en bra vän, det är livet!

Kommentarer
Postat av: Kakan

bortsett från att jag ser ut som ett cp så va de supermysigt :D

2009-03-12 @ 11:04:12
Postat av: Sarah

ååh vad goda dom smoothisarna såg ut, mums! Allt bra med dig sarah?

2009-03-17 @ 11:10:23
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0